Vopseaua pentru tabla de scris

Standard

Aici gasiti vopseaua – www.creahobbycraft.ro

Vopseaua speciala pentru creat tabla de scris este unul din cele mai “vechi” produse din magazinul nostru. La inceput am crezut ca nu va avea cine stie ce “succes” in randul pasionatilor de handmade. Chiar si eu am stat ceva vreme cu o sticla sigilata in casa pana am creat primul lucrusor la care s-o folosesc. Odata ce ajungi s-o folosesti insa….nu te mai poti opri. :D

Folosita in decorarea obiectelor casnice, decorative, dar si in design interior aceasta vopsea este disponibila in mai multe culori: albastra, rosie, verde si neagra. Noi am adus doar neagra, dar, pe comanda, va putem aduce si celelalte culori! :D. Vopseaua poate fi utilizata pe orice suprafata – lemn, metal, plastic, rasina, zidarie, ceramica, sticla, carton, cauciuc, textile tari, etc.

Iata cateva idei care speram sa va inspire si pe voi

O metoda ingenioasa pentru ca invitatii vostri sa nu-si incurce paharele (sursa http://celebrationsathomeblog.com/2012/04/diy-chalkboard-painted-glasses.html)

Sticle decorative sau nu, tocmai bune de facut cadou. Combinat cu cateva elemente de decoupage…cred ca ar avea un efect si mai spectaculos! (sursa http://thetutorializer.com/post/6288732562/chalkboard-paint-project-ideas)

O pereche de incaltari sport mai vechi…capata o infatisare noua…mesaje cool pentru adolescenti! (sursa http://concretejunglecrafts.blogspot.com/2011/02/5-creative-uses-for-chalkboard-paint.html)

Ghivece cu un “ceva” (sursa http://concretejunglecrafts.blogspot.com/2011/02/5-creative-uses-for-chalkboard-paint.html)

Camera copilului- Trebuie sa incerc si eu! :D

sursa

sursa

Mesaje pentru unul..pentru altul….:D

sursa

sursa

sursa pinterest

9 responses »

  1. Pingback: Primele materiale noi din 2013, primele idei « CreaShop Hobby&Crafts

  2. Buna seara.Foarte interesanta aceasta vopsea.:) O vanez de mult insa nu m-am incumetat sa o cumpar de pe siteuri straine.Mi-am zis ca este imposibil sa nu existe si la noi.O voi achizitiona cat de curand insa am o nelamurire: aceasta rezista la splare?Ideea cu paharele este ingenioasa si cea cu etichetele pe borcane la fel, dar tare mi-e frica ca dupa 2-3 spalari se va duce ? :(

    • Buna ziua, vopseaua rezista la spalare ca orice tabla de scris curatata de nenumarate ori cu apa. Singura contraindicatie este utilizarea masinii de spalat vase (detergentii pentru aceasta sunt mult prea agresivi). Evident, nu o puteti freca cu bureti abrazivi, doar burete simplu. Este o vopsea acrilica, cu fixatori speciali, tocmai pentru ca este ca o tabla de scris. De fapt este fix aceeasi vopsea care se foloseste pentru tablele de scris vandute de-a gata in orice magazine.

Lasă un răspuns

