Sondajul- raspunsuri pentru voi

Standard

Acum o saptamana va invitam pe voi, clientii mei, atat pe facebook cat si pe email sa aveti amabilitatea sa imi raspundeti la un mic sondaj. Acest somdaj a fost facut pentru a-mi da seama cam unde stam, ce ne mai trebuie, ce nu ne mai trebuie, ce nelamuriri sau probleme aveti in ceea ce priveste magazinul nostru…intr-un cuvant, pentru a-mi da seama cum sa raspund mai bine cererilor voastre.

In sondaj existau niste campuri optionale unde va invitam sa completati….ei bine, consider ca este corect sa va raspund si sa va lamuresc. Cum sondajul a fost anonim, nu stiu care dintre voi ati scris…asa ca va regasiti singuri in raspunsurile mele sau in citatele din sondaj. Daca aveti intrebari suplimentare dupa aceasta postare va stau la dispozitie pe email.

Ca urmare a acestui sondaj am obtinut foarte multe informatii folositoare in ceea ce priveste dorintele si nemultumirile voastre si va multumesc din inima pentru ca v-ati rupt din timpul vostru sa imi raspundeti, dar am descoperit si faptul ca, cele mai multe dintre voi, nu cititi informatiile din site, informatii care va raspund, in peste 90% din cazuri, la intrebarile sau nelamuririle pe care le aveti. Va rog frumos sa consultati aceste informatii (conditii generale de vanzare, transport, comanda, livrare, precum si detaliile de pe prima pagina a catalogului).

Intrebarea ” Ce materiale doriti sa gasiti in magazin”

1. Cei care au scris mai multe suporturi de decorare sau mai multe cutii …in general cei care s-au referit la suporturi de decorare. In magazin exista o varietate foarte mare de suporturi, dar lansarea catalogului va da posibilitatea sa alegeti din peste 150 de suporturi. Pe masura ce apar modele noi fata de cele din magazin sau catalog eu ori le aduc ori le voi pune in catalog.

2. Pentru cei care doresc sa-si cumpere big shot si placi….aveti detalii extrem de clare atat despre big shot cat si despre placi in magazin si in catalog.

3. gama de materiale de scrapbooking este cea mai mare de pe piata romneasca, din magazinele de profil. Va rog sa ma credeti ca doresc din tot sufletul sa aduc mai mult si mai mult….dar trebuie sa am si cui le vinde. magazinul este plin de materiale de scrapbooking. :D

4. Nu stiu cine a pus acest comentariu: “mod podge-adezivul minune vliesband dublu adeziva metraj pentru aplicatii textile’ – raspunsul. Mod Podge este lipici de decupaj. Nu este adeziv minune, este doar o firma, sub numele careia se ascunde un lipici de decupaj ca toate lipiciurile de decupaj europene. Nu va mai lasati incantati de tutorialele minune ale americanilor, realizate pe you tube. TOATE produsele americane exista pe piata europeana sub alte nume….diferenta intre europeni si americani este ca  americanii stiu sa isi faca multa, multa publicitate. Am sa ma uit ce este vliesband  dublu adeziv si voi cerceta domeniul.

5. Un alt comentariu: “As dori sa le gasesc toate din lista, am vrut sa comand de ex.solnita din lemn si nu era doar peste 2 saptamani, sau unele vopsele, culorile care le doream eu nu erau disponibile” . Raspund punctual, dar sa stiti ca toate aceste detalii exista si in site: DACA un produs figureaza nedisponibil in site (chiar si daca nu are mentiunea pe comanda la 2 saptamani) inseamna ca exista posibilitatea ca acesta sa fie adus pe comanda. Cele care nu au mentiunea, de regula, nu sunt disponibile in stocul furnizorului pentru moment, DAR nu am de ce sa le scot din site pentru ca se reintorc in stocul furnizorului. Ceea ce nu mai pot comanda pentru ca nu mai exista si nu va mai reveni la furnizor, ei bine, acelea le scot definitiv. In niciun magazin online din lume nu se poate sa existe doar produse disponibile in stoc…..este absolut imposibil din punct de vedere tehnic, mai ales daca vanzatorul mai aduce acel produs.  

6. fire textile, lana bumbac etc. Din pacate, nu cred ca veti gasi prea curand asa ceva in magazinul nostru. Furnizorul exista, este un furnizor german, dar nu aduc din doua motive….clientii mei nu cer acest lucru si nu pot aduce un intreg lot de marfa de acest tip pentru unul sau doi clienti- oricat mi-as dori de mult, din punct de vedere finainciar este o cheltuiala care nu se justifica. Al doilea motiv….eu nu aduc din China, ca atare, toate materialele acestea sunt mai scumpe decat majoritatea produselor de acest gen pe care le regasiti pe piata romaneasca si nu as putea vinde mai nimic din ele..

7. Quilling….o cerere pe care o aud extrem de des in ultima vreme si la care sunt foarte suparata ca nu pot raspunde pozitiv INCA. Quillingul este o tehnica care nu este deloc populara in europa de vest si centrala….este mai degraba o tehnica preferata de europa de est, zona asiatica si parti din america. Nefiind o tehnica populara nu am reusit sa gasesc materiale pentru aceasta tehnica nici in Belgia, nici in Olanda, nici in Germania. Singura speranta este targul de la Paris, din primavara, unde sper ca voi reusi si voi putea sa raspund cererii voastre.

8. Margele si materiale bijuterii…..cand am adus am ramas cu ele in magazin. Zac si acum acolo si nu le vrea nimeni. accesorii, perle naturale, roca vulcanica, margele din lemn, sticla, ….ustensile si cate si mai cate. Un comerciant isi aduce marfa si in functie de cererea pe care o are pentru ea. Nu pot sa inteleg cine imi cere margele, cine cauta margele in magazinul meu pentru ca eu am avut doar cativa clienti pe acest produs si aceia au cumparat doar o singura data….Dincolo de acest lucru motivul este ca si la fire, textile si bumbac….ceea ce aduc eu NU poate concura ca si pret (ca si calitate sunt de 10 ori peste) cu ceea ce va cumparati din puzderia de magazine care se ocupa strict cu acest lucru. Va pot aduce insa pe comanda…si va stau la dispozitie pentru detalii.

9. Pentru acest comentariu : matrite de taiat gen Nestabilities, Framebilities, Shapebilities si in general produsele cu care lucreaza cei care posteaza filmuletele pe You Tube, prafuri de embosare, etc.

Exista prafuri de embosare, exista stampile de embosare si o multime de matrite (in catalog)….nu am de unde sa aduc cele enumerate de mai sus, produse, (IAR) tipic americane care pot fi regasite sub alte nume pe piata europeana.

10. Am gasit un comentariu scurt care spunea FIMO ieftin….nu exista fimo ieftin…daca vreti sa fiu extrem de sincera cu voi exista 3 tipuri de fimo…fimo bun (facut in germania, la mama lui), fimo vechi si fimo prost facut (categoria fimo ieftin) care sunt aduse din China, principalul “plagiator” al fimo-ului original. Eu m-am pacalit si lucrez cu fimo de ani de zile….asa ca ganditi-va bine daca alegeti pretul sau calitatea si nu luati din surse care nu aduc fimo cu acte….

11. matrite din silicon…am adus si vom mai aduce.

12. fetru alte culori gasiti in catalog

Ce va nemultumeste in ceea ce priveste magazinul nostru online?

ok….aici am sa iau comentariile la rand.

1. 2 persoane imi reproseaza iar designul….am mai purtat aceasta discutie si specific din nou. Designul este o chestiune care tine de gustul fiecaruia si de cum priveste el un lucru. In cazul acestui magazin care este “Altfel” decat cele cu care v-ati obinuit pana acum…designul este acesta si acesta ramane. Majoritatea clientilor sunt multumiti de acest design sau pur si simplu nu-l considera deranjant. Pentru cei care insa il considera deranjant….scopul unui magazin este sa vanda. scopul dumneavoastra este sa cumparati si sa gasiti materiale de care aveti nevoie, materiale de calitate. faptul ca nu va place rozul sau butoanele sau ramele nu va impiedica sa faceti acest lucru….pe mine faptul ca site-ul meu arata asa  ma ajuta, pentru ca unora dintre clienti le atrage atentia tocmai pentru ca este asa.

2. “Nu am fost tratata cu seriozitate atunci cand am dorit sa cumpar Big..dar am aceptat scuzele de rigoare…” sincer, nu imi amintesc cine este clienta, dar ii multumesc pentru sinceritate. Mi se intampla si mie sa mai tratez lucrurile cu neseriozitate pentru ca asta ma deosebeste de roboti….:D

3.Nu ma nemultumeste nimic in general dar ar fi grozav daca as putea primi un mail cand mi se expediaza coletul ca sa stiu in caz ca Posta Romana imi rataceste avizul.

Am sa fiu cinstita. Acest lucru nu este posibil. Sistemul in care lucrez eu cu voi…adica comunicare permanenta, de dimineata pana la 3 noaptea cu cate 5-15 clienti odata (si cei mai multi dintre voi stiti acest lucru) si faptul ca eu nu sunt in Romania si am oameni care se ocupa de expeditie nu imi permite sa va mai dau si emailuri cand pleaca coletul.  cu toate acestea sistemul de lucru este foarte, foarte bine pus la punct si foarte rar, daca au fost urmati pasii s-au intamplat sa apara probleme. In site aveti detalii clare privind procesarea si expedierea comenzii, exceptie facand doar produsele aduse pe comanda care au un timp mai indelungat de expeditie. Daca luati in calcul intervalele de expediere (mentionate tot in site) ale postei Romane….nu veti avea probleme. Asa cum am spus de nenumarate ori, nu pot fi responsabila de ceea ce face posta romana pentru ca nu depinde de mine. In ceea ce priveste produsele aduse pe comanda, de fiecare data cand am vorbit cu un client pentru comanda speciale i-am spus intervalul de timp +/- o zi in care ii ajunge pachetul in Romania, precum si traseul pe care toata marfa il parcurge….

4.  am gasit si acest comentariu…”dureaza putin cam mult expediera comenzii”. Sincer, nu stiu cine este clienta si mi-ar placea sa am si eu detalii….dar pe bune acum…tind sa devin si eu ca alte magazine. Daca la noi dureaza mult expedierea comenzii…atunci sincer, eu nu stiu ce sa mai fac! Pe cuvantul meu! Expedierea comenzii se face de pe o zi pe alta, maxim 48 de ore de la comanda in cazul perioadelor extrem de aglomerate cum este acum. Asta in cazul in care clientul nu se gandeste si razgandeste de vreo 4 ori, schimba comanda, mai face inca cinci mai mici pe langa si asa mai departe. NU ma plang, dar serios, tare mi-as dori ca uneori sa fiti in pielea mea. :(

5. NU se pot pune fotografii mai mari in site. Mai clare poate, dar nu depinde de mine, sunt fotografiile pe care le primesc de la furnizor si, cand nu le primesc ma chinui eu sa le fac si le fac cu aparat profesional….Mai mari NU se pot pune…daca fac acest lucru nu veti mai putea deschide site-ul, nu-l veti putea incarca si imi veti reprosa ca merge site-ul prost.

Urmariti catalogul online al magazinului? Ce parere aveti despre sistemul de produse aduse pe comanda din acest catalog?

Aici avem cam acelasi repros peste tot si sper ca odata ce va raspund veti intelege.

1. Preturi in catalog…..nu se pot pune decat daca doresc sa fiu acuzata ca imi bat joc de voi. Nu glumesc… Catalogul va prezinta peste 2000 de produse. Produse care apar, dispar, reintra in stoc sau la un moment dat nu mai intra, azi au un pret, saptamana viitoare au alt pret, azi sunt in promotie, maiine pot sa fie cu peste 50% mai scumpe. NU se poate pune pret nici in lei nici in euro. Acel catalog va ofera posibilitatea sa vizualizati ce produse va putem aduce, dar preturile depind de variatiile de pret ale furnizorului. Daca in magazinul online eu trebuie uneori sa imi micsorez adaosul pentru a pastra acelai pret, in cazul catalogului nu pot face acelasi lucru pentru ca acolo este vorba de mii de produse. Ca sa fiu cinstita cu voi….si sa nu vedeti preturi nereale in catalog ar insemna sa stau toata ziua sa modific preturile din catalog pentru ca furnizorul meu o face…diferenta este ca el o face intr-un program pentru distribuitori, in mod automat, iar eu trebuie s-o fac manual, cautand in site-ul lui, zilnic, prin toata categoriile de produs ca sa vad ce preturi a mai schimbat. Cine nu a comandat din cauza lipsei preturilor (am vazut si un astfel de comentariu) este liber sa nu o faca, dar era mai simplu si mai benefic daca dadea un email si imi spunea ce preturi il intereseaza si isi primea comanda asa cum au facut cei peste 60 de clienti care au comandat in acest sistem intr-un an de zile….si nu o data…de nenumarate ori.

2. catalogul este prea stufos….oupssss….cum adica? sincer, nu am inteles acest comentariu si as vrea sa dau un raspuns, dar nu prea stiu ce sa spun. Catalogul este un catalog…toate cataloagele sunt stufoase..Este impartit pe sectiuni…si pe pagini…unde fiecare cauta ceea ce il intereseaza…as aprecia o detaliere ca sa inteleg si eu exact. multumesc

3. Pentru produsele cu regim special de comanda mi-ar placea un fel de notificare pe email: de genul “produsele comandate au sosit in magazin virtual/sunt in drum spre tara/au fost expediate catre cumparator”. aceasta notificare vi se da din momentul in care comandati. intotdeauna, dar intotdeauna am spus clientului…cand iau marfa, cand pleaca spre bucuresti, cand ajunge (cu eroare de 24 de ore maxim) si in cat timp pleca catre el….Fara sa vreau sa fiu ironica….numai DHL face acest sistem de tracking…eu nu am vazut vreun magazin online in lume care sa-l faca, dar promit ca daca vreodata am sa ajung la nivelul la care sa imi permit sa angajez un om special pentru acest lucru, o voi face.  

4.”Nu am inteles daca produsele imi sunt expediate din Belgia sau din Romania. Asta m-ar ajuta sa inteleg cat ii ia Postei Romane sa transporte in cazul magazinului dumneavoastra. “

Toate aceste detalii va sunt expuse foarte clar in prima pagina a catalogului si in sectiunea din site pentru plata comenzi speciale. Nimic nu pleaca din belgia catre cumparatorul direct. Totul este livrat din Romania in Romania. Preturile pe care le platiti sunt ale postei romane, preturi locale. daca plateati preturi belgiene va costa de la 15 euro/kg in sus. Durata de transport in Romania este cea pe care o da posta pe site (care NU este niciodata cea reala), iar durata de transport pentru produsele pe comanda este cea specificata de mine, in emailul in care primiti confirmarile comenzii dumneavoastra…si o specific INTOTDEAUNA.

 

 

7 responses »

  1. Buna,

    Nu am stiut despre acest sondaj dar iata parerea mea, in caz ca mai vrei o parere in plus:

    1. Te urmaresc pe Facebook si nu neaparat pt produse ci pt idei si felul tau de a fii, imi place ca in calitate de manager al acestui mic magazin te ocupi atat de personal si cu atata dedicatie, asta pt mine e un plus enorm si sper ca iti vei pastra entuziasmul si de acum incolo (lucrand cu end useri e foarte greu de pastrat uneori ^_^).

    2.Nu am comandat pana acum, insa tot cochetez cu ideea, si nu am comandat pt ca imi e destul de greu sa caut informatii pe site, sincer rasfoiesc des si ma las convinsa de posturile tale de pe Facebook dar cand ajung pe site ma simt descurajeaza putin. Nu vreau sa o iei ca pe o scuza, si anume “daca vroiai as comanzi comandai indiferent de interfata care exista intre magazin si tine,etc.” tot ce se poate, insa mi-e greu sa vizualizez uneori gama de produse si imi e greu sa rafoiesc descrierile, sa ma intorc la pagina anterioara de search etc. Sincer, as prefera sa ai si un catalog cu toate produsele (nu doar cu cele la comanda) de pe site si sa pot face comanda din catalog direct. Cand am descoperit azi catalogul mi s-a parut foarte practic si usor de rasfoit. Si spun asta pt ca magazinul tau are un potential enorm si cred cu tarie ca si detaliile de genul conteaza.

    3. Ideea catalogului (cu produse la comanda) imi place maxim, insa nu reusesc sa imi dau seama de anumite informatii: pret, conditii de livrare, ce presupune comanda speciala din catalog, cat timp va dura,etc.

    4. Mi se pare ca ai o gama larga de produse in magazin, dar dupa cum ziceam, organizarea pe site ma lasa usor confuza, e probabil o chestie de gusturi intr-adevar.

    5. As sugera si posibilitatea unui magazin pe Facebook/Breslo, stiu ca se poate, si poate asa ai acoperi o gama mai larga de gusturi in materie de interfata grafica intre magazin si cumparator ^_^.

    6. Mi-ar placea mai multe produse de decoupage: hartii, hartii de orez, panglici, acrilice, mediumuri etc.

    Cam atat,
    Keep up doing the good work ;).
    AN

  2. Buna ziua,
    Nu am comandat inca niciodata de la dvs. asa ca nu stiu daca parerea mea conteaza sau nu. Am navigat insa de cateva ori prin magazin, va urmaresc pe Facebook si pe blog. Legat de magazin, aveti o gama variata de produse, ceea ce constituie un plus. De asemenea, descrierea produselor, cate am vazut asa, la repezeala, e detaliata, ceea ce e iar foarte bine.
    DAR, si o spun cu toata sinceritatea, designul si structura site-ului e foarte greoaie, iar fotografiile lasa mult de dorit. Site-ul nu e deranjant ca si culori alese, ca elemente grafice, ci ca aspect general. Mie, si e o parere subiectiva, mi se pare haotic si dezordonat. Neprofesionist. Slideshow-ul e de slaba calitate (se suprapun poze peste scris). Repet, e o parere subiectiva si nu incerc sa va jignesc.
    In ceea ce priveste fotografia, nu se vad detaliile produselor, culorile, iar la vanzarea pe Internet acesta e cel mai important aspect, parerea mea. Am citit ce ati spus mai sus, legat de fotografii, insa exista modalitati da a afisa pe site fotografii gazduite in alta parte, astfel incat sa fie fotografii mari, clare, de calitate si site-ul sa se incarce bine. Sau chiar puteti pune linkuri spre mai multe fotografii.
    Eu, ca posibil client, sunt influentat negativ de navigarea dificila in site si calitatea slaba a fotografiilor. Pana acum acesta a fost unul dintre motivele pentru care nu am plasat inca o comanda.

    • Veronica este binevenita parerea oricui…recunosc ca ar fi fost si mai binevenita daca completai sondajul :D. Legat de ceea ce spui…am sa revin cu unele lucruri pentru ca poate nu am fost suficient de clara. Site-ul meu este gazduit cotra cost de o mare firma de profil… deci nu este o problema de spatiu pentru poze ci sunt probleme tehnice: fotografiile furnizorului nu sunt de buna calitate (indiferent de marimea lor care iti spun sigur…este mare, mult mai mare decat normal pe site-uri) si, de cele mai multe ori, eu nu apuc sa deschid cutiie cu marfa decat ca sa le verific inainte de a le trimite catre Romania…ce sa mai vorbesc de facut alte poze.
      Legat de haotic si dezordonat…sa-mi fie cu iertare exista doua meniuri…unul de materiale si unul de tehnici astfel incat fiecare om sa isi poata alege in functie de ceea ce cauta.Unii cauta o anumita tehnica si vor sa caute dupa tehnica, altii cauta un anumit tip de material si vor sa caute dupa material….fiecare te duce in categorii clare…nu vad unde este haosul sau dezordinea…banuiesc insa ca si aceasta chestie este o treaba fix de gust sau de cum i se potriveste fiecaruia. Legat de slideshow….la mine si in alte browsere…nu se suprapune nimic…mi-ar fi de mare folos sa-mi spui ce browser folosesti ca sa anunt firma de mentenanta a site-ului sa verifice aceasta problema. Din moment ce la mine nu se suprapune nimic si nici la altii…banuiesc ca este o problema tehnica care tine fix de adaptarea la browser. Iti multumesc pentru feedback si sper ca odata ce vei comanda de la noi, te vei convinge, ca si ceilalti care au facut-o, ca materialele sunt de cea mai buna calitate.

  3. Site-ul este de toata jena, pare facut de un amator, cu poze de proasta calitate si detalii putine, meniu incurcat. Iar in clipa asa, de exp, anuntul cu Vinerea neagra se labarteaza pe tot ecranul de nu se poate vedea nimic altceva.
    Oricum, parearea asta nu conteaza pt ca tu crezi ca totul e perfect in lumea ta si a site-ului tau. Continua asa!

    • Corina…(sau sa-ti pun Otilia??? :D) din tot ceea ce ai scris ai si tu dreptate cu 3 lucruri:
      1. Da, parerea ta NU conteaza…pentru ca niciodata nu v-a conta parerea cuiva care o spune cu ura si cu vehementa, fara sa aiba nici cele mai mici cunostinte tehnice sau de imagine. Orice fereatra pop-up TREBUIE sa se labarteze pe tot ecranul pentru ca asta este scopul ei….sa te blocheze si sa-ti atraga atentia. La restul nici macar nu ma obosesc sa mai rapund.
      2. Mai bine sa traiesc in “lumea mea” unde totul este frumos (nu perfect, dar frumos), decat in lumea ta unde totul este plin de ura si rautate fata de oameni pe care nici nu-i cunosti si cu atat mai mult nu ai dreptul sa-i judeci si sa-i jignesti cu atata vehementa.
      3. Da, o sa continui asa, pentru oamenii care merita si care au cele mai mici notiuni de bun simt si de educatie comunicationala.
      Pentru cei care se mira de ce am aprobat un astfel de mesaj…simplu, pentru ca in viata exista oameni normali, oameni educati, dar si oameni anormali, frustrati sau rai…si toti merita o sansa sa vorbeasca (chiar daca nu i-a intrebat nimeni si nu ii asculta nimeni), ca sa se simta si ei bine. :D

Lasă un răspuns

